יום ראשון, 26 באפריל 2015

האם האתר שלכם זקוק לקידום?

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים בישראל בוחרים לבנות אתר לעסק שלהם. קניית נוכחות ברשת חשובה מאוד לעסקים כי היא מאפשרת להם להיות בקשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלהם. פרסום העסק על ידי בניית אתר הוא רק צעד אחד ראשון באסטרטגיה השיווקית שלנו באינטרנט. בעלי אתרים רבים לא מבינים שבשביל שהאתר אכן יפרסם את העסק ויקדם אותו עליו להיות מקודם על ידי מקדם אתרים מקצועי. קידום אתרים למעשה מאפשר לעסקים להיות נוכחים בשיח הציבורי או בשיח המקצועי של תחומם. קידום האתר גורם למספר רב יותר של אנשים להתוודע לעסק ולבחור האם הם מעוניינים לקנות ממנו רכוש או שירות.

איך אנחנו יכולים לדעת שהאתר שלנו זקוק לשירות קידום אתרים?

כל אתר כולל את כל הגדולים שבחבורה, פייסבוק, ynet, וואלה ואתר מאקו זקוקים לקידום. גם האתר המצליח ביותר חייב לקדם את עצמו ללא הרף. ככל שנקדם את האתר שלנו יותר כך האתר יהיה במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ויביא לעסק תנועה של לקוחות חדשים. יתרה מכך, ככל שעבודת הקידום הראושנית תיהיה טובה יותר, כך האתר יהפוך למאין מותג בתחומו וכבר יקדם את עצמו. 
אם האתר שלנו לא נמצא בדף הראשון של גוגל משמע שאנחנו לא קיימים בתחום ואנחנו חייבים לקדם אותו. קידום אתרים הוא תהליך שוטף שכאשר הוא נעשה בצורה נכונה הוא יכול להניב לנו פירות רבים.

במה כרוך קידום האתר שלנו?


קידום אורגני
קידום אתר כולל הרבה מאוד פעולות שונות. חלק חשוב מאוד בתחום הפרסום ברשת הוא התוכן של האתר. על ידי תוכן איכותי (ומכוון מילות מפתח) אנחנו יכולים לקדם את האתר שלנו. 
תוכן איכותי יכול לשמש אותנו לשם בניית קישורים וגם לשם הפיכת האתר שלנו למוקד עניין לגולשים. כאשר גוגל רואה שיש באתר תוכן מקורי, איכותי ומעניין ובתוך כך מכוון מילות מפתח אז הוא מדרג את האתר שלנו במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש שלו. יתרון נוסף של תוכן איכותי הוא שהוא גורם ליותר גולשים לשהות זמן רב יותר באתר. מספר גדול של גולשים והגדלת זמן הגלישה של כל גולש באתר שלנו יגרמו לגוגל לקדם אותנו בעוד מספר מקומות בתוצאות החיפוש שלו והם גם יניעו את הגולשים לכדי פעולה של יצירת קשר עם העסק שלנו.

למה כדאי לנו להשקיע בקידום אתר העסק שלנו?


אז למה כדאי להשקיע בקידום אתרים? השקעה בתחום של קידום האתר שלנו תאפשר לאתר למלא את המטרה שלשמה הוא נבנה – הבאת עוד לקוחות לעסק שלנו. אתר לא מקודם הוא אתר שלא מפרסם בצורה יעילה את העסק שלנו. כאשר אנחנו מקדמים את האתר אנחנו מגדילים את החשיפה שלנו ברשת ועל ידי כך מגיעים לכמות גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים. בסופו של תהליך הקידום נהנה מהרבה יותר לקוחות שיעשו עמנו עסקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה