יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

מה זה בעצם עיצוב אתרים?

כמו בכל דבר בחיים גם כשזה מגיע לאתר האינטרנט שלנו המראה שלו חשוב מאוד. בשביל שאתר האינטרנט שלנו יהיה אתר מושקע ואיכותי חשוב שנשקיע בעיצוב שלו. עיצוב האתר שלנו ימשוך אליו יותר גולשים ויגרום לו להיות איכותי ואסתטי מאוד. את האתר שלנו לא כדאי לנו לעצב לבד. בדיוק כמו  שלא נעצב לעצמנו את הבגדים שאנחנו לובשים כך לא כדאי לנו לעצב את האתר שלנו לבד. בשביל שהעיצוב של האתר שלנו יהיה איכותי וברמה גבוהה מאוד כדאי לנו לפנות לחברת עיצוב אתרים. לחברה מסוג זה יש את הכלים המקצועיים והידע הנדרש בשביל להפוך את האתר שלנו להצלחה מסחררת.

עיצוב אתרים – איך זה מתבצע?

אז איך עיצוב אתרים מתבצע? העיצוב של האתר שלנו מתבצע בשלבים. בשלב ראשון ניפגש עם חברת עיצוב האתרים ונתאם אתה ציפיות; נספר לה מה ההעדפות שלנו בכל מה שקשור לעיצוב האתר ומה הטעם האישי שלנו. לאחר מכן חברת העיצוב תעצב טיוטה של האתר שלנו. בהתאם למידת שביעות הרצון שלנו מהעיצוב של האתר החברה תמשיך במלאכת העיצוב, אם נאהב את העיצוב היא תמשיך לפתח אותו ואם הוא לא קלע לטעם שלנו היא תשנה אותו. רוב החברות של עיצוב האתרים עושות שימוש בתוכנות לעיצוב ויזואלי כמו למשל פוטושופ. חברות אלו מעסיקות מעצבים גראפיים שמתמחים בעיצוב של אתרי אינטרנט.

טיפים לעיצוב איכותי של האתר שלכם...


עיצוב האתר שלנו יכול להיות למה בכל סגנון שנרצה, אבל יש מספר חוקים שכדאי לנו להקפיד עליהם. חשוב לו להציף את האתר שלנו בדימויים. עודף דימויים באתר שלנו יכול לגרום לכאב ראש אצל הגולש. אתרים שיש בהם יותר מדי דימויים הם אתרים שהגולשים לא נשארים בהם הרבה זמן כי מרוב עצים לא רואים בהם את היער. דבר נוסף שחשוב שנשים לב אליו בעיצוב של האתר שלנו הוא שהעיצוב שלו יהיה מותאם לנושא של האתר, כך למשל אתר של קוסם לימי הולדת יהיה צבעוני יותר ושמח יותר מאתר של מרפאת שיניים לדוגמא.

לסיכום, ניתן לומר שהתחום של עיצוב אתרים הוא תחום עשיר מאוד ורחב. כמו בכל דבר חיים גם כשזה מגיע לעיצוב של האתר שלנו כדאי לנו לפנות למומחים שיסייעו ל בכך ולא לנסות לעשות זאת לבד. מומחים אלו יסייעו לנו להקים אתר איכותי ואסתטי מאוד, אתר שיביא לנו בסופו של דבר יותר עבודה ועסקים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה